sol·licitar pressupost
right-chevron-white

Blog

informació al dia

10 trucs per a pensar en positiu. Tenir una ment positiva

Com tenir una actitud positiva? Et donem alguns trucs per a tenir una actitud positiva enfront dels obstacles.

Cada vegada hi ha més gent que s'uneix al moviment del pensament positiu. És per aquest motiu que cada vegada hi ha més llibres i cursos per a treballar amb aquesta actitud mental. Pensar de manera positiva està guanyant popularitat entra la societat pels seus múltiples beneficis.

A continuació, t'expliquem què significa pensar en positiu i trucs per a ajudar-nos a sentir optimistes.

Tal vegada t'interessa: 20 idees per a fer amb persones majors sense sortir de casa.

 

Què significa pensar en positiu?

Pensar en positiu vol dir adoptar una actitud mental en la qual esperes resultats bons i favorables.

La positivitat no sempre significa somriure i veure's content. Aquest concepte tracta la perspectiva general de la vida i de la seva tendència a concentrar-se en tot el que té de bo la nostra existència.

Pensar de manera positiva o negativa no sols pot influir en les nostres decisions, també pot afectar el nostre estat de salut.

Dit d'una altra manera, la gent positiva desenvolupa pensaments que creen i transformen l'energia en realitat. Una mentalitat positiva espera felicitat, salut i un final feliç en qualsevol situació.

 

“El major descobriment de la meva generació és que un ésser humà pot alterar la seva vida en alterar les seves actituds.” – William James.

 

Beneficis de tenir una ment positiva

 

Els investigadors continuen explorant els efectes dels pensaments positius i com l'optimisme influeix en la nostra salut.

Alguns dels beneficis del pensament positiu són:

  • Obtens una millor salut.
  • Una forta confiança.
  • Viu una vida més llarga.
  • Viu una vida més feliç.
  • Tindràs més amics.
  • Millor gestió de decisions importants.
  • Taxes més baixes de depressió.
  • Millor benestar psicològic i físic.
  • Millor salut cardiovascular i menor risc de mort per malaltia cardiovascular.
  • Millors habilitats per a afrontar les dificultats i els nivells d'estrès.

”actitud

 

Et deixem un enllaç de llibres de psicologia positiva per al desenvolupament de la personalitat.

 

És fàcil pensar en positiu?

A vegades, sorgeixen unes certes situacions en la vida que dificulten pensar de manera positiva. Per això, hi ha alguns punts a tenir en compte perquè la mentalitat positiva es converteixi en un estil de vida.

Alguns dels factors que poden ajudar a mantenir la teva ment positiva són:

  • Passar temps amb persones amb una actitud positiva. Les persones negatives poden influir en el nostre estat d'ànim. Per això, envoltar-te amb persones positives ajuda a mantenir una actitud positiva.
  • Hem d'assumir els nostres propis actes sense convertir-nos en víctimes. Acceptar la nostra part de responsabilitat en qualsevol aspecte ens farà més humans. També ens ajudarà a aprendre dels nostres errors.
  • Intenta suprimir totes les emocions negatives. Sabem que a vegades, i a causa de diverses circumstàncies, podem tenir pensaments negatius que poden fer-nos sentir de mal humor o sentir tristesa. Encara que només sigui per unes poques hores al dia, hem d'intentar eliminar la negativitat dels nostres pensaments. Per a això, podem concentrar-nos en els factors positius de la nostra vida.

 

 

10 trucs i consells per a pensar en positiu

 

Existeixen alguns consells que poden ajudar en el teu creixement personal. Però, encara que el pugui semblar, canviar aquests patrons de pensaments negatius no és tan fàcil. Per a intentar canviar-los, podem començar amb aquests trucs:

  1. Utilitza paraules afirmatives quan parlis. Si sempre dius o penses “No puc” pots arribar a convèncer-te que és cert. En comptes de paraules negatives, utilitza les positives. Això ha d'aplicar-se a tots els àmbits. Creu en què fas el possible per a tenir una relació feliç, per a tenir un treball enriquidor, fas el possible per a estar en forma, etc.
  2. Cuidi la seva imatge i higiene personal. Descansar i practicar exercici li faran veure millor i reduir el seu estrès. Cuidar la nostra salut física i mental ens dóna més energia per a tenir una mentalitat positiva. Et deixem un enllaç on donem alguns remeis casolans per a dormir millor.
  3. Utilitzar un llenguatge amb paraules de força, energia i d'èxit. També podem centrar-nos en la nostra pròpia força i assoliments personals. esforça't per trobar paraules que et suggereixin èxit en comptes d'incompetència o decepció.
  4. Repetir afirmacions positives. Creure en frases com: “Mereixo ser feliç” o “aconseguiré aquest lloc de treball”. Repetir aquest tipus d'afirmacions i creure que són certes millorarà l'opinió que tens sobre la vida i la seva actitud.
  5. Quan comences a sentir tristesa o ansietat, has de redirigir els teus pensaments. Per a això has de mantenir la teva ment amb una imatge que et faci sentir estable i positiu. Això pot ajudar-te a mantenir les teves emocions negatives sota control.
  6. Creure en un mateix i en el seu èxit és primordial. No hi ha res com la confiança en un mateix, deixar els dubtes i pors a un costat et farà complir les teves metes.
  7. Amb el pensament positiu no es busca negar els errors o les coses que no han sortit bé. En comptes d'això, hem d'estudiar per què no ha sortit com volíem. Això és primordial per a evitar futurs errors d'una manera constructiva.
  8. Perdonar-se a un mateix és fonamental per a seguir endavant amb una actitud de superació. No serveix de res estar repetint-se tot això que podria haver estat, però no va ser.
  9. Veure els fracassos com a oportunitats. Tal vegada una cosa negativa com perdre el treball, pot convertir-se en una oportunitat per a començar nous negocis i oportunitats. Passar per un mal moment pot brindar-nos nous començaments que no hauríem imaginat d'una altra manera.
  10. Marcar-se objectius mentalment. Visualitzar la persona en la qual vols convertir-te pot convertir-se en una motivació. També és important pensar de manera positiva en el recorregut que estem fent per a arribar a aquest objectiu.

 

”trucos

 

Articles d'interès:

Ioga per a persones majors a casa: beneficis i tipus.

Exercicis per a persones majors amb poca mobilitat.

valida-logotipo

Valida Solutions S.L.U.

Copyright @2021

menu