sol·licitar pressupost
right-chevron-white

Blog

informació al dia

Ingenium, ideal per a l'accessibilitat dels edificis històrics

INGENIUM és la nova plataforma elevadora de Válida sin barreras que permet a les persones en cadira de rodes superar recorreguts verticals curts i accedir a tot tipus d'edificis. I és que aquesta plataforma està especialment indicada per a instal·lar-se en edificis públics, comercials o privats, fins i tot en aquells d'alt valor històric, perquè ocupa molt poc espai i és discreta i elegant. És l'exemple clar de quan l'accessibilitat respecta l'entorn.

Ingenium es pot muntar en espais molt reduïts, directament a la paret o al terra, ja sigui en el costat dret o esquerre, i la instal·lació és ràpida i sense obres.

Una vegada instal·lada, veurem que el moviment és suau i silenciós. El seu ús és fàcil i intuïtiu: la plataforma disposa de pulsadors tàctils i també de control remot. En acabar el desplaçament, Ingenium es plega de manera automàtica.

Aquesta plataforma elevadora, especialista en les curtes distàncies, permet superar una alçada màxima de 500mm, i admet una capacitat de càrrega de 300kg.

Si necessiteu més informació podeu veure les imatges, característiques o catàleg

També podeu consultar la instal·lació d'Ingenium a la seu del Parlament dels Illes Balears aquí.

Per a qualsevol dubte o informació podeu trucar al Telèfon gratuït d'Atenció al Client: 900 414 000 o escriure a [email protected]

valida-logotipo

Valida Solutions S.L.U.

Copyright @2023

salvaescales google
menu