Com s’ho fa una mare en cadira de rodes per a passejar el seu bebè en cotxet?
Sharina Jones és una dona embarassada que té discapacitat física i es mou en cadira de rodes des dels 5 anys. La seva principal preocupació és com podrá passejar el seu fill, tal i com fan les altres mares.
Afortunadament, aquesta pregunta també se la va fer un estudiant de la University of Detroit Jesuit High School, Alden Kane, que va aconseguir trobar una solució per a fer la vida més fàcil a la Sharina.
Kane, que amb prou feines té 16 anys, va dissenyar una estructura que s'acopla a la part davantera de la cadira de rodes; podeu veure-ho a les imatge.
A més de funcional, l'estructura també persegueix ser segura. L'invent està format per un xassís amb rodes, sobre el qual s’hi enganxa un portabebè del grup 0.
Aquesta és una solució efectiva però temporal, ja que quan el bebè creixi farà falta un altre invent.
Si sou mares i us moveu en cadira de rodes volem sentir la vostra opinió. En quines dificultats us heu trobat? Com ho heu solucionat?
Entre tots aconseguirem un món més inclusiu i sense barreres.