sol·licitar pressupost
right-chevron-white

Blog

informació al dia

Marxa per la Paràlisi Cerebral - Barcelona 2016

Válida sin barreras va estar en la VI Marxa per la Paràlisi Cerebral celebrada a Barcelona diumenge passat 2 d'octubre. L'esdeveniment va estar organitzat per la Federació Catalana d'Entitats de Paràlisi Cerebral i etiologies similars (FEPCCAT) i va comptar amb l'assistència de més de 2.200 persones. La jornada va estar marcada per la solidaritat i el bon temps.

Monitors, familiars, fundacions, amics i coneguts. En la Marxa per la Paràlisi Cerebral vam poder veure i conèixer d'a prop alguns dels participants i el seu dia a dia. Des de Válida sin barreras, vam voler fer la nostra aportació i destinar una ajuda econòmica i participativa a aquest gran esdeveniment. Per això, assistim com a empresa col·laboradora.

La marxa aquest any va comptar amb la presència de Quim Masferrer, conegut actor i presentador de la sèrie “El Forester” emesa al canal Tv3 de Catalunya. Vam poder conèixer-li de primera mà, així com els organitzadors i voluntaris de l'esdeveniment que no van parar de cuidar als assistents i col·laboradors.

Al stand de Válida sin barreras vam poder donar a conèixer les últimes novetats en solucions per a l'accessibilitat: cadires pujaescales, plataformes salvaescales, elevadors, ascensors, adaptació de vehicles i altres ajudes tècniques.

Per la nostra banda, felicitar a tots els organitzadors, voluntaris, monitors i participants que van fer possible una jornada tan especial. Vam poder conèixer en primera persona i ajudar, amb el nostre modest gra de sorra, aquest col·lectiu. Esperem poder seguir col·laborant i aconseguir, algun dia, un món sense barreres.

Si no vas poder assistir a la Marxa per la Paràlisi Cerebral, en aquest vídeo et resumim alguns dels millors moments.

valida-logotipo

Valida Solutions S.L.U.

Copyright @2021

menu