Demà el Pavelló Juan Carlos Navarro de Sant Feliu de Llobregat serà l'escenari d'una nova edició de competició de básquet en cadira de rodes Nivell 1 en el qual es enfrontarán el Barça-UNES amb Válida sin barreras-CB MIFAS.
La segona jornada de la competició entre els partits MIFAS – Global Basket i Barça – Costa Daurada es disputarà el tercer cap de setmana d'octubre.
D'altra banda, el partit que s'havia de disputar aquest mateix dissabte entri en CE Costa Daurada i el CE Global Basket UAB de Sabadell s'ha ajornat.
Des de Válida sin barreras patrocinem l'equip de MIFAS des de fa 7 anys. Aquest equip va néixer l'any 1981 com una secció més de les activitats que promovia l'associació de MIFAS. Més tard, es van ser organitzant partits d'exhibició i el Club es va convertir en el pioner en la introducció de l'esport per a persones amb discapacitat física de la demarcació de Girona.
Font: www.mundodeportivo.com