Sortir de compres, passejar i descansar. Arriba un nou carret de la compra adaptat a les noves necessitats dels nostres majors, que cada vegada són més autònoms i actius. Es tracta de Lett800, un carret que es pot usar tant per transportar la compra com per a seient.
Aquest carret-cadira té un fre de seguretat i estacionament. També disposa d'un sistema instantani de frenat que s'activa amb les mans, unes rodes giratòries per facilitar la mobilitat i els desplaçaments i un manillar regulable en 3 posicions.
La borsa interior és extraïble i amb rosteixes, és molt fàcil de rentar.
Aquest invent ha nascut per poder ajudar als majors actius a seguir realitzant les seves tasques quotidianes, i és que en facilitar un seient on descansar, els anima a fer la compra de manera autònoma.
Què us sembla aquest nou invent? Creeu que pot funcionar?
Font: carlett.com