Aquest matí, Francesc Nonó, director tècnic de Válida sin barreras, Albert Vila, director tècnic de Vàlida Lift i Albert Carbonell, president del Grup MIFAS, han establert el patrocini de Válida sin barreras amb l'esport adaptat de l'Associació MIFAS, sumant 9 anys des de l'inici d'aquesta col·laboració. Aquest patrocini entre Válida sin barreras i Associació MIFAS és per a la temporada 2019-20.
L'empresa i l'entitat comparteixen valors d'inclusió i mantenen una forta relació en tots els sentits. L'objectiu és continuar donant suport a l'esport de básquet en cadira de rodes i la boccia de l'associació.
Amb aquesta relació es busca promoure l'esport adaptat i donar-li una major visibilitat. A més, enguany, per motiu de la pandèmia del COVID-19 està sent encara més difícil per al món de l'esport adaptat.
A més del suport econòmic dels dos esports, es pretén realitzar diferents accions que serveixin per a ajudar al col·lectiu de persones amb diversitat funcional i professionals del sector.
En l'actualitat, l'equip participa en la Segona Divisió de la Lliga Espanyola a l'expectativa de reprendre els partits posposats per la tercera ona.
La boccia és una disciplina d'esport exclusivament paralímpic, similar a la petanca i està concebut per a persones amb paràlisi cerebral o discapacitats motores greus. L'equip de MIFAS compte amb els integrants Vasile Agache i Ramon Prats, competint tant a nivell nacional com internacional.